perjantai 1. heinäkuuta 2016

Saunakaverit

Kesä on siitä hienoa aikaa, kun pääsee saunomaan mökillä puulämmitteisessä saunassa. Löylyt ja fiilis ovat ihan eri, kuin meillä kerrostalon yhteisissä saunatiloissa. Saunominen on vielä huipumpaa, kun mukana on kivat kosmetiikkatuotteet, vihta ja pellavalaudeliina. 



Porimiitin 2016 sponsorit tarjosivat meille saunailtaan ja juhannussaunaan sopivat tuotteet! Goodie bagista löytyivät Rento saunasaippua ja pellavalaudeliina.



Ihastuin näihin saunafanina tosi paljon ja ne pääsivät mukaan mökille juhannusta viettämään. Pellavapuuvillainen laudeliina ei kuumene kuumassa saunassa ja on hellävarainen takapuolelle, mikä on tärkeä ominaisuus! Nyt varmaan nauratte minua, mutta olen tosissani :D En halua poistua saunasta takamus punoittaen. Pellavapuuvillaliina kestää kulutusta ja tulee olemaan käytössä varmasti pitkään, joten se on hyvä sijoitus jokaiselle saunojalle. Materiaali myös kuivuu nopeaan, mikä on kiireisessä elämäntyylissä tarpeellinen ominaisuus.

Saunasaippua tuoksuu ihanalta eukalyptukselta ja siinä on jämäkkä naru, josta sen saa roikkumaan koukkuun. Tarpeellinen yksityiskohta, koska esim. Lushin saippuoissa ärsyttää se, ettei niitä meinaa saada mihinkään kuivumaan tarpeeksi ilmavasti. Saippuan tuoksu virkistää mieltä ja pesee hellävaraisesti ihon puhtaaksi. Eukalyptus, koivu, terva... suosikkia minulla ei ole, mutta saunaan kuuluvat ainakin nämä tuoksut! Ja Rento saunasaippuoitakin myydään ainakin näissä tuoksuissa. Tuoksut tuoksuvat aidolta eivätkä keinotekoiselta. Viime kesänä ostin koivulöylytuoksun ja siitä olen pitänyt kovasti.

Onkos teillä lemppari saunatuoksua?


2 kommenttia:

  1. Meillä oli juhannuksena juhannuskoivusaippua käytössä sekä se mun arvonnassa voittama vihta.
    Ja hei, tiedän sen tunteen kun laudeliina on tulikuuma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin sulla oli se vihta! Mä olin ihan kateellinen, kun sä voitit sen ;D

      Poista

Rohkeasti vain raapustamaan omaa mielipidettä tai kysymystä kommenttikenttään! :)